Regler

  1.  Kom på tia og stå klar ved whiteboard senest 2 minutter før timen begynner
  2. Om du har mulighet, gjør tøy og strekkøvelser før timen
  3. Sett deg inn i dagens økt FØR du kommer på timen. Har du ikke konto på beyond the whiteboard, så skaff deg en, det er gratis om du er medlem. (vi bruker UTROLIG mye tid hos oss på spørsmål til hva dagens økt er og hvordan den skal utføres)
  4. Følg med og vær stille når instruktøren går igjennom timen og har instruksjoner. Vis respekt for instruktør og dine treningskollegaer
  5. Snakk positivt om dagens økt – hater du den, så hold det for deg selv
  6. Streb heller etter å gjøre hver øvelse helt korrekt, enn å ta tyngst mulig vekt. De tøffe skalerer!
  7. Behandle utstyret med varsomhet og rydd opp etter deg. Blir du tatt i å ikke rydde, er straffen 1 burpee per kilo vekt.
  8. Hos oss heier vi på hverandre. Blir du ferdig tidlig så hei de andre frem!
  9. Møter du ikke opp til booket time, eller avbooker for sent, må du ta burpeestraffen som en ekte crossfit mann/dame. Se nettsiden for abookingsregler.
  10. Timer har førstepri. Har du egentrening må du ikke forstyrre eller ta plasser fra timen. Er du i lokalet og “henger” så ikke bråk
  11. Magnus og Matthew er våre helter – du skal ikke ha andre helter enn dem
AMRAP

As Many Rounds as Possible

EMOM

Every Minute on the Minute

RFT

Rounds for time

MU

Muscleups

PU

Pullups

DU

Double Unders

T2B

Toes to Bar

S2OH

Shoulders to Overhead

WOD

Workout of the Day

TC

Time cap: The time limit of the workout

RX

As Prescribed: How maximum weight/difficulty of the workout

Extra Credit

The CrossFit Journal is an excellent resource for further reading. Almost everything you could want to know about CrossFit is covered here. Inspiring articles from well known athletes, coaches and affiliate owners as well as some of the latest research from sports science.